pondělí 6. srpna 2018

The Dark Queen of Krynn - Bestiář



V tomto dílu potkáte mnohem méně nemrtvých, pestrost je však zachována, a co víc, vše je vyvedeno ve větším detailu, takže oko se pokochá.





Ještěří lidé bakali, které přinesla příručka Time of the Dragon, tedy specificky taladasovská záležitost, nicméně pokud vím, tak se jedná o klasické ještěráky.

Umberhulkové
 
Beholdeři

Boring beetles (boring v tomto případě neznamená nudný, jak jsem si dlouho myslel, ale vytvářející tunýlky, což pěkně ilustruje popisek níže.)



Portréty pro tyto dva drakoniány byly použity z níže uvedené ilustrace, použité i na obalu krabičky s kovovými miniaturami drakoniánů.


 




Černý drak

Enormous spider (ano, takhle se jmenuje)

Ettinové (připomínám, že v tomto "3D" pohledu vidíte nepřátele jen na začátku souboje, pak se hned přepne do strategického pohledu)

Obří oliheň a vedle ní eye of the deep, druh beholdera, o kterém jsem měl až do teď zato, že v jeho jméně jde o hlubiny podzemní, nikoli mořské, a to i přesto, že v Monster Manuálu je vyobrazen s klepety.

Téměř finální boss, pětihlavý drak, jehož tělo mělo sloužit jako schránka, do které vstoupí dračí bohyně Takhisis při svém přechodu z Abyssu na Krynn.

Tatáž potvora v jiném pohledu.

Fire elementálové a fire minion. Ten druhý zmíněný je originální dragonlancovský výmysl, i když moc nechápu, co je na něm tak zajímavého, respektive proč vůbec vznikl.

Fireshadow sice vypadá jako hořící kostlivec, ale vlastně to je bytost z Abyssu, tedy z Pekla. Přímý kontakt s ním znamená, že se vaše tělo začne postupně proměňovat v zelený oheň, což lze naštěstí zastavit magickým léčením.

Gas spore. Pravodivná příšerka v podobě oblaku spór ve tvaru beholdera, která se objevila už ve hrách Eye of Beholder II a DragonStrike, jejímž smyslem je především nachytat hráče, kteří na ni zaútocí.

Gorgoni (nebo gorgony?)

Hydry (jejich počet vypovídá o epičnosti závěrečného dílu krynnovské trilogie, nicméně nebyly žádnou větší výzvou)

Železní golemové



Lich

Mimic, ale pouze textový.

Originální dragonlancovský drak, amphi dragon, vznikl zkřížením zeleného a mořského draka. Je obojživelný, vydechuje kyselinu a skáče jako žába...

Otyughové a shambling mounds (a to je ještě jeden otyugh a shambling mound skrývají mimo záběr).

Otyugh zepředu

Mé oblíbené piercery! (Opět pouze formou animovaného obrázku a textu, jinak by to u potvory, která visí ze stropu a útočí tím, že spadne, ani nedávalo smysl)

Purpuroví červi

Ettinové, salamandři, ohniví obři kouzelníci, kněží i bojovníci.

Sahuagin

Sahuaginové

Obří mořský had a obří oliheň

Mořský drak, podobný želvě, další originální dragonlancovské monstrum. Vydechuje páru a je obojživelný.


Obří sasanky...
 
Mořský elf (s těmi ovšem nebojujete) - kupodivu jde o rasu, která vznikla specificky pro setting Dragonlance


Další zaznamenání hodné příšery, které jsem ovšem nezaznamenal:

  • disir (původní dragonlancovské monstrum, respektive rasa, vyznačující se odporným vzhledem; asi jsem je párkrát potkal, ale graficky mi neutkvěli v paměti)
  • black puding (toho jsem potkal, ale zapomněl vyfotit)
  • dvouhlavý troll (asi jsem potkal, ale až po dohrání jsem si všiml, že byl dvouhlavý)
  • whisper spider (menší pavouk, který šeptem láká neopatrné dobrodruhy, což se tedy v gold box enginu nijak neprojevuje; je ovšem specificky dragonlancovský)
  • wyndlass (taková obří suchozemská chobotnice, potkal jsem ho možná jednou v random encounteru)
  • očarovaní aurakové (graficky vypadají prakticky stejně jako obyčejní, vyznačují se tím, že některé druhy po smrti vybuchnou)
  • obrovský netopýr
  • obrovský krokodýl

Žádné komentáře:

Okomentovat