V tomto dílu potkáte mnohem méně nemrtvých, pestrost je však zachována, a co víc, vše je vyvedeno ve větším detailu, takže oko se pokochá.
 |
Ještěří lidé bakali, které přinesla příručka Time of the Dragon, tedy specificky taladasovská záležitost, nicméně pokud vím, tak se jedná o klasické ještěráky. |
 |
Umberhulkové |
 |
Beholdeři |
 |
Boring beetles (boring v tomto případě neznamená nudný, jak jsem si dlouho myslel, ale vytvářející tunýlky, což pěkně ilustruje popisek níže.) |
 |
Portréty pro tyto dva drakoniány byly použity z níže uvedené ilustrace, použité i na obalu krabičky s kovovými miniaturami drakoniánů. |
 |
Černý drak |
 |
Enormous spider (ano, takhle se jmenuje) |
 |
Ettinové (připomínám, že v tomto "3D" pohledu vidíte nepřátele jen na začátku souboje, pak se hned přepne do strategického pohledu) |
 |
Obří oliheň a vedle ní eye of the deep, druh beholdera, o kterém jsem měl až do teď zato, že v jeho jméně jde o hlubiny podzemní, nikoli mořské, a to i přesto, že v Monster Manuálu je vyobrazen s klepety. |
 |
Téměř finální boss, pětihlavý drak, jehož tělo mělo sloužit jako schránka, do které vstoupí dračí bohyně Takhisis při svém přechodu z Abyssu na Krynn. |
 |
Tatáž potvora v jiném pohledu. |
 |
Fire elementálové a fire minion. Ten druhý zmíněný je originální dragonlancovský výmysl, i když moc nechápu, co je na něm tak zajímavého, respektive proč vůbec vznikl. |
 |
Fireshadow sice vypadá jako hořící kostlivec, ale vlastně to je bytost z Abyssu, tedy z Pekla. Přímý kontakt s ním znamená, že se vaše tělo začne postupně proměňovat v zelený oheň, což lze naštěstí zastavit magickým léčením. |
 |
Gas spore. Pravodivná příšerka v podobě oblaku spór ve tvaru beholdera, která se objevila už ve hrách Eye of Beholder II a DragonStrike, jejímž smyslem je především nachytat hráče, kteří na ni zaútocí. |
 |
Gorgoni (nebo gorgony?) |
 |
Hydry (jejich počet vypovídá o epičnosti závěrečného dílu krynnovské trilogie, nicméně nebyly žádnou větší výzvou) |
 |
Železní golemové |
 |
Lich |
 |
Mimic, ale pouze textový. |
 |
Originální dragonlancovský drak, amphi dragon, vznikl zkřížením zeleného a mořského draka. Je obojživelný, vydechuje kyselinu a skáče jako žába... |
 |
Otyughové a shambling mounds (a to je ještě jeden otyugh a shambling mound skrývají mimo záběr). |
 |
Otyugh zepředu |
 |
Mé oblíbené piercery! (Opět pouze formou animovaného obrázku a textu, jinak by to u potvory, která visí ze stropu a útočí tím, že spadne, ani nedávalo smysl) |
 |
Purpuroví červi |
 |
Ettinové, salamandři, ohniví obři kouzelníci, kněží i bojovníci. |
 |
Sahuagin |
 |
Sahuaginové |
 |
Obří mořský had a obří oliheň |
 |
Mořský drak, podobný želvě, další originální dragonlancovské monstrum. Vydechuje páru a je obojživelný. |
 |
Obří sasanky... |
 |
Mořský elf (s těmi ovšem nebojujete) - kupodivu jde o rasu, která vznikla specificky pro setting Dragonlance |
Další zaznamenání hodné příšery, které jsem ovšem nezaznamenal:
- disir (původní dragonlancovské monstrum, respektive rasa, vyznačující se odporným vzhledem; asi jsem je párkrát potkal, ale graficky mi neutkvěli v paměti)
- black puding (toho jsem potkal, ale zapomněl vyfotit)
- dvouhlavý troll (asi jsem potkal, ale až po dohrání jsem si všiml, že byl dvouhlavý)
- whisper spider (menší pavouk, který šeptem láká neopatrné dobrodruhy, což se tedy v gold box enginu nijak neprojevuje; je ovšem specificky dragonlancovský)
- wyndlass (taková obří suchozemská chobotnice, potkal jsem ho možná jednou v random encounteru)
- očarovaní aurakové (graficky vypadají prakticky stejně jako obyčejní, vyznačují se tím, že některé druhy po smrti vybuchnou)
- obrovský netopýr
- obrovský krokodýl
Žádné komentáře:
Okomentovat