pátek 27. července 2012

Baldur´s Gate Enhanced Edition odhalena


Tak Baldur´s Gate Enhanced Edition vyjde 18. září, pre-order stojí 18 USD: http://baldursgate.com/A konečně jsme se taky dozvěděli víc o tom, co v němu bude nového.
Samostatný adventure Black Pits 
Ten mě teda moc nerajcuje. 15 soubojů v underdarkové aréně, hm, tohle jsem v RPG vždycky bral jako takovou z nouze ctnost, když už vývojářům došly nápady a potřebovali levně přidat ještě nějaký ten herní obsah. Ne že bych tyhle arény nehrál, ale pokud vedle nich hra obsahovala taky jiné, dobře napsané questy s hezkým příběhem, nevěnoval jsem těmhle čistě soubojovým výzvám mnoho času ani úsilí.

Tři nové postavy
Jedna ze tří nových postav přinese novou lokaci na mapě plus adventure, druhá lokaci plus "engaging romantic adventure" (muck*) a třetí prd. To není špatné, ale přesto mi přijde, že to není mnoho. Na druhou stranu vývojáři tvrdí, že každý z těch jejich osobních adventures má přidat několik hodin gameplaye.

A to ostatní
Pak tam ještě budou kity, podrasy a povolání z BG2 a pokud tomu rozumím správně, taky nové animace mezi jednotlivými kapitolami. To je celkem fajn, ale že bych hrozně moc toužil zahrát si první díl s nějakým class kitem z dvojky, to se zrovna říct nedá. Vyjma toho, pokud bych po tom toužil, umožnily by mi to mody. Zbytek prakticky nestojí za zmínku. Kreslené animace (pravděpodobně v podobě slide show nebo prolínajících se obrázků) budou podle zatím zveřejněných screenshotů hezké, potemnělé, ale také bych se bez nich obešel - a kdybych na nějaké nové BG obrázky měl vážně chuť, můžu si na internetech najít kvanta mnohdy obstojného fan-artu.

Kompatibilita starých sejvů s novou verzí hry spíš asi nebude (vyjadřují se o ní, jako že by byla fajn, ale že nevědí, jestli ji stihnout do vydání, což si vykládám spíš pesimisticky). To mě celkem mrzí, když mám teď ty půl roku staré sejvy, rád bych s nima pokračoval.

Pohrávám si se dvěma myšlenkami:

1) Nekupovat hned a počkat na nějakou slevu, protože Black Pits působí trochu podezřele a dvě nové lokace (jasně, asi v nich budou nějaké ty miniquesty navíc) mi přijdou jako trochu moc malé procento nového obsahu, když si vezmu, kolik lokací původní BG+ToSC obsahovaly. Kdybych měl BG jenom upirátěnej, tak bych s koupí neváhal, ale mám ho originální (i s ToSC), takže bych ty bezmála čtyři stovky platil skutečně jenom za ten nový obsah.

2) Nedodají-li kompatibilitu starých sejvů ani krátce po vydání, možná bych popustil uzdu své úchylce a rozjel BG:EE s all-bards skupinkou. Opravdoví bardové jsou ve hře myslím dva, třetí bude moje hlavní postava a další tři můžu vyrobit co nejrychlejším dual-classování vhodných adeptů. A navíc bude hra obsahovat bardské kity z druhého díly, které výrazně zvyšují hratelnost tohoto povolání.



Jo a taky vyšel ten Underdark pro Dungeons & Dragons Online, ale k němu se jen tak nedostanu.

Žádné komentáře:

Okomentovat